Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Esélyt érted

Singapur 2010.02.05. 19:24

Egy esélyt kérek tőled,
Hadd mutassam meg neked,
Mi mindent megtennék érted.

Arra várok régóta egyre,
Téged lássalak egy percre,
Ott legyek a közeledbe.

Ha tudathatnám valahogyan,
Nélküled vagyok boldogtalan,
Ezért vagyok olyan szótlan.

Végre rájönnél, hiányzok.
Jönnének a gondolatok,
Lehetnénk barátok.

Félve álltál elém kérdéseddel,
Tisztába voltam az érzéseimmel.
Tudattam egy érintéssel:

Szívesen átölelnélek,
Mindig szeretnélek,
Csakis érted élek.

Csak néztünk egymás szemébe,
S egyszer csak azt vettük észre,
Elvesztünk bennük örökre.

Sokáig álltunk ott szótlan,
Egymásba habarodottan,
Majd egy csók is elcsattan.

Ím az esélyt tőled megkaptam,
Hogy bebizonyítsam,
Feláldoznám érted önmagam.
/2004./

Címkék: csók szeretlek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr726135365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása