Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Éjjel

Singapur 2010.01.09. 22:23

Éjjel, mikor aludtam,
Újra boldog voltam,
Mert veled álmodtam.

Újra együtt voltál velem,
Gyengéden megfogtad a kezem,
S megígérted nekem:

Nem vehet el már senki tőlem,
Örökre itt maradsz velem,
Mindig szeretni fogsz engem.

Vakon megbíztam benned,
S mindent elhittem neked,
Hisz, még mindig szeretlek.

Egy szép napot töltöttünk kettesben,
A legszebb nap volt életemben,
Azt kívántam véget ne érjen.

Mikor véget ért nagyon sírtam,
Sajnos az egészet csak álmodtam.
/2004. 05. 09./

Címkék: álom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr756135379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása