Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Beteljesült álom

Singapur 2023.09.07. 21:30

Itt állok a fényben, ébren,
mégis, mintha álmot látnék.
Oly sokat álmodtam e percről,
A valóság boldog, igaz ajándék.
Itt álltál előttem, és én félszegen,
bátortalan, nem tudtam merre lépjek.
Éreztem, hogy a táncban rám vársz,
Fogjam meg kezed, s te navigálsz.
Bíztam benned és átöleltük egymást,
Lelkem azonnal érezte a kapcsolódást.
S oly magasságokba repült, hogy az eszem
Nem tudja álmodtam, vagy tényleg átéltem.
Szavakat keresek hasztalan, kifejezni
Mit éreztem akkor, ott, Veled. Megérteni
Talán én sem tudom. Csak belefeledkezni.
Torkom elszorul, szívem kalapál. Emlékezni
Fogok minden percére. Édes, boldog álom.
Köszönöm, hogy azt adtad, amire vágyom.
Nem csalódtam. Ugyan, dehogy! Hiszen,
A lelkem is beleremegett abba mit átéltem.
Talán túlzás tökéletesnek tartani.
Nem akarom ezzel terheid növelni.
Nem tudom, kire hogyan hatsz,
Csak azt: nekem tökéletes vagy.
2023. 08. 16. H.P.

Címkék: álom boldogság csoda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr4818209825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása