Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Hagyj szeretni

Singapur 2020.03.21. 23:42

Mikor a hajnal mellettünk csendben elosont,
Én mélyen aludtam, ő pedig ébren volt.
Apró csókokkal halmozta el testem,
Csendben meghódította a lelkem.
Szerelem sugárzott minden érintésből,
Nem akartam soha többet kiesni e fényből.
Elhessegettem minden rossz gondolatot,
Hogy átélhessek minden gyengéd pillanatot.
Amit csak nekem szántál, amit csak te adhattál.
Szépen lassan a szívembe lopóztál.

Nem tudom, hogy tudtál átmászni azon a falon,
Mit magam köré emeltem még fiatalon.
Mert azt hittem, így megmentem azt a kicsi jót,
Mi még nem kapott az élettől sebet se karót.
De itt vagy a belsőmben, érzem, hogy elönt a nyugalom,
Nem félek, nem fáj, kérlek vigyázz rám nagyon.
Több jót kaptam Tőled egyetlen éjszaka alatt,
Mit valaha remélni mertem, mit megérdemeltem,
Jó lenne, ha már nem kéne újra emelnem a falat,
De hogy az enyém maradsz örökre, nem hihettem.

Fáj, hogy nem vagyok egész, hogy csorba a szívem,
így nem tudom viszonozni, amit teszel értem.
Mélyen legbelül érzem: bánt ez a tudat,
Mardos a kétség: biztosan ezt akartad?
De arcodon mosoly ül, sehol a kétség:
Kérlek, csak hagyd, hogy szeresselek még!

2017.05.02.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr815542486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása