Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Álmodozó pillanatok 2

Singapur 2020.04.10. 21:13

Ahogy a szél cirógatja arcom, izzó vágy tör rám,
tegnap így simogatott engem Ő, egy tiltott órán.
Minden érintése égette bőröm, ahogy most a nap,
nem kapkodtunk, miénk volt minden édes pillanat.
Lelkünk egy fényes gömbbé olvadva ragyogott,
kisöpörve belőlünk minden gondot és bánatot.
Elteltünk erejével, fényében napoztunk,
eddig számunkra ismeretlen tájakra utaztunk.

Megadtad, mire vágytam, s én is viszont neked,
várom már nagyon az újabb lopott perceket.
Te lettél a titkos ládikám, tudod minden titkom,
féltelek, őrizlek, de te is vigyázol rám, tudom!
Mindent magam mögött hagyva léptem feléd,
szívem darabokra törve, foltozva tettem eléd.
Komoran, gondterhelten szorongattad, remélve,
minden seb begyógyulhat szerető érintésedre.
2020.04.08.-10. Z

Címkék: egyperces

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr6315603314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása