Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Álom volt csupán

Singapur 2014.06.25. 11:49

Veled álmodtam, olyan volt, mint a valóság,
egy része álom volt, egy része igazság.
Szerettelek, éreztem, úgy, ahogy mást még soha,
nem értettem a világ velünk miért ilyen mostoha.
Szerettelek és fájt minden perc itt nélküled,
mert nem voltál velem, az életed mentetted.
Külföldön dolgoztál s én a barátaid közt vártam,
hogy a sor végre rám kerüljön, hogy lehessen társam.
De ők nem értették neked miért én, s nekem miért te
kell, de aki nem így szeretett, meg sosem érthette.
Vártam rád sokáig, másra sosem néztem,
szerelmedet minden percben igaznak éreztem.
Vágytam rád, nekem te voltál a napfény, a víz,
s nem maradt már az étel után a számban íz.
Sírtam, mert hiányoztál, de jól tudtam nem lehet,
hogy feladd, amiért küzdesz, nem, értem ne tedd.
Itt leszek és várok rád, s ha már nagyon nem bírom,
felhívlak, hogy a hangod újra álomba ringasson.
Álom volt csupán vagy egy jövendölő gondolat?
Nem tudom, de várok, hátha lesz olyan pillanat,
mikor fény derül a titokra, mikor láthatom arcodat,
s csak remélhetem, hogy egyszer megadatik ez a pillanat.
Hangod hallatán szemem megtelt könnyel,
de tudtam nem sírhatok, nem kínozlak ezzel.
Tudom, hogy neked is fáj, a hangod elcsuklott,
az élet után még a szerelem is megkínzott.
Nem, nem ezt akartam, csak szeretni, hogy boldog lehess,
kérlek ne légy szomorú, inkább velem együtt nevess.
Nevess, mert az élet a napos oldalra repített,
s kárpótol majd mindenért amit neked terített.
Talán nem vagyok elég jó, hogy a rosszat elfeledd,
én csak szeretni akarlak, remélem engeded.
Álom volt csupán, hogy te engem szerettél,
hisz a valóságban még meg sem ismertél.
Álom volt, hiszen nem ismerlek én sem téged,
bár a szerelem sosem kellett ismerjen tényeket.
A szerelem csak jön magától, lesújt, mint a villám,
mikor mélyen a szemedbe néztem azon a délután.
2014. június 25.

Címkék: álom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr806414117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása