Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Képzeld

Singapur 2010.02.05. 19:39

Képzeld iskola felé menve,
Láttam egy fiút szembe.
Szemem szemével találkozott,
S az első pillanattól megfogott.
Attól fogva, mikor látom,
Picire összemegy a gyomrom.
Talán félek, hogy mit mondana?
„Mit akarsz te kis maca?”
Talán látta rajtam kétségeim,
Odajött, de remegtek a lábaim.
Azt mondta: „nyugi baby,
Nem vagyok én cukros bácsi!”
Elkezdtünk beszélgetni,
Kezdtem felengedni.
A végén elhívott randira,
Péntek este moziba.
Még mindig nem hiszem el,
Egy tök jó pasi hívott el!
Pénteken nagyon féltem,
Sokáig remegtem.
De rájött és cselekedett,
Átölelt, melengetett.
Azóta, mikor vele vagyok,
Azt érzem, lángolok.
Minden nap megkérdezi:
„Szeretsz még, baby?”
Válaszolom rá:
„Hisz te teszel boldoggá!”
Már évek óta járunk,
S boldogok vagyunk.
Egy nap kérdéssel fordult hozzám:
„Lennél a feleségem, drágám?”
Mit is válaszolhattam volna?
„Igen, erről álmodom régóta!”
Immár egybekeltünk,
Azóta is boldogan élünk.
Született két gyermekünk,
Akikért érdemes élnünk.
/2003./

Címkék: boldogság szeretlek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr166135357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása