Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Volt egyszer

Singapur 2010.02.05. 19:31

Volt egyszer egy fiú,
Magas, sötét hajú.
Mikor megismertem,
Beleszerettem.
Sokáig nem történt semmi,
Nem mertem kezdeményezni.
Már rég barátok voltunk,
Mikor randevúztunk.
Ismertük már kicsit egymást,
De nem tudtunk még egy s mást.
A randi után hazafelé
Odahúzott maga mellé.
Mélyen a szemembe nézett,
Ebből már tudtam: szeret.
S mikor elmosolyodtam,
S a kezét megfogtam,
Én is szeretlek, mondtam,
Megcsókoltam.
A csók hosszú volt, és forró,
Nem volt még hozzá hasonló.
A félelmem szertefoszlott,
Mikor magához szorított.
Kéz a kézben mentünk haza,
Adott egy puszit a számra.
Alig tudtunk elválni,
Nem tudtuk egymást elengedni
Nem akart elmenni,
Át akart ölelni.
Átölelt, újra megcsókolt,
Az elválás nehéz volt.
Mikor elment úgy éreztem,
Egy részt elvitt belőlem.
Másnap reggel, mikor megláttam,
Rögtön a nyakába ugrottam.
Látszott rajta, hogy boldog,
Szemében tűz lobog.
S mióta egymásra találtunk,
Boldog éjünk és nappalunk.
/2003./

Címkék: csók boldogság szeretlek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr56135363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása