Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Egy varázslatos álom

Singapur 2010.02.09. 11:27

Egy varázslatos álom az életem,
Mióta Édesem, együtt vagy velem.
S ez már hét csodálatos hónapja tart,
Boldog vagyok, mert beteljesült, mit szívem akart.
Teljesült, mert a világ legfantasztikusabb fiúja
Velem van, akit őszintén szeretek, s talán soha
Nem kell elválnunk. Olyan jó lenne, de sajnos
Van, mikor nem elég, ha a szerelem erős.
Azt hiszem, s tudom, hogy nagyon szeretem,
Ragaszkodom hozzá, hisz Ő az életem.
Ö az a férfi, akiért bármit megtennék, s célom:
Boldoggá tenni Őt mindig, s bármi áron.
Tudom, egyszer sikerülni fog, s igazából boldog lesz,
Nekem már sikerült, boldog vagyok, mert szeretsz.

Ez a varázslatos álom, csak remélhetem,
Hogy soha nem ér véget, hogy nem kell felébrednem.
De ha mégis megtörténik, az életem nem
Lesz szomorú, mert oly sok szép emlékem
Megmarad Tőled, miket itt őrzök a szívemben,
S miket senki soha el nem vehet tőlem
/2005. 02. 22./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr26135311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása