Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Rólunk

Singapur 2010.02.05. 19:52

Találkoztunk, szemedbe néztem,
Te vagy az igazi, így reméltem.
Most, hogy már ismerlek, tudom,
Leélni életemet veled fogom.
Ha jobban meggondolom,
Azt még tőled meg kell szoknom,
Te ilyen vagy, s változol, ha kell,
Ha neked jó, de azt érezned kell.

Megláttalak, szemedbe néztem,
Valami különöset éreztem.
Szemedben láttam, mintha
A pislákoló láng fellobbanna.
Azóta a szemedbe nézve,
Látom a tüzet hevesen égve.
Amikor rám nézel érzem,
Szemed tüzében égem.

Ilyen még nem történt soha,
Úgy véltem, ez maga a csoda.
De nem csoda volt, csak érzelem.
Azt hiszem, ez a szerelem.
Amióta ezt biztosan tudom,
Boldog az éjjelem s nappalom.
/2003/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr836135347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása