Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Rég volt már

Singapur 2018.05.30. 12:50

Rég volt már, hogy erre jártam,
Életem már más irányba fordult,
Gondolatban mégis megindult
Néhány szó, amit nem vártam.

Feltörnek belőlem, s helyet követelnek,
még emlékezik lelkem, ezek körülvettek
nem is olyan rég, s látom már egészen,
nem lehet kiölni azt ami az enyém, a lényem.

Sosem gondoltam, hogy nekem ez adottság,
nem hiszem, hogy ez egy ritka kiváltság.
Belőlem csak kéretlen előtörnek a szavak,
s addig köröznek bennem, míg elhagyhatnak. 

S hogy mi a célom az írással? Nem sok.
Ha már egy másik lelket is megérint,
ha akár jó érzést kelt vagy emléket újít,
elértem mindazt, amiért szárnyra kapott.

Szeretek írni :) 2018.05.30.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr5414012616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása