Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Egy vers rólunk

Singapur 2010.02.08. 22:45

Két nap telt el mióta elmentél,
Próbálom elérni, amire megkértél.
Próbálom, hisz a szokás a második természetünk,
Próbálom, s örülök, hogy ezért nem veszekedünk.
Szeretlek. Mint mondtam, nekem ez fontos szó.
Ez nem mindenkinek, csak a szeretettnek mondható.
S szívből jön, de ezt már egyszer írtam,
Nélküled az éjjelt remegve végigsírtam.
Olyan jó Veled, el se tudod képzelni, mit jelentesz nekem,
S még mindig nagyon köszönöm, hogy itt vagy velem.
Ha Te nem lennél, két kezemből kihullatnám az életem,
Mert Te vagy az élet nekem, s a Boldogság, a Szerelem.
Nem akarlak halhatatlan félistenként magasztalni az égig,
Csak azt szerettem volna írni, hogy szeretlek, és tiéd leszek mindvégig,
Míg az élet minket egymásnak meghagy,
Míg egyszer a szó a torkomban megfagy,
Míg hallod boldog lelkem utolsó vidám dalát,
Míg megérzed szívem utolsó dobbanását.
De még fiatalok vagyunk, vadak és boldogok,
Élvezzük az életet együtt, ígérem, Veled maradok.
Veled maradok jóban-rosszban, de nem a hitvesi
Szöveget írom, csak szeretném ezt tudatni.
Velem vagy mindig, eltűröd érdekes dolgaimat,
Segítesz, még akkor is, ha már reménytelen, mialatt
Neked is szükséged lenne megértésre, pár jó szóra,
De nem vettem észre, mert nem figyeltem Rád oda.
De ezen túl másképp lesz, Te leszel, s vagy már az első,
Nem érdekel más, Veled foglalkozom, jöhet ár vagy eső.
Nem állít meg, ha mennem kell, mert szükséged
Van rám, megyek, mert múlhat rajtam az életed.
Sajnálom, hogy ez még nem így van, s Neked
Kell jönnöd, mert anya valamiért nem enged.
De nem mehet ez mindig így, nem lehet ennyire
Egyoldalú a kapcsolat, s szeretném végre,
Ha azt csinálhatnám, ami Nekem megfelelő,
Nálad, Veled lennék mindig, mert egy vad erő
Vonz engem hozzád, olyan, mit nem éreztem
Soha, olyan, minek parancsolni lehetetlen.
S ez a pár nap Veled eltöltve maga volt a
Mennyország, s örülök, hogy végre boldog voltál,
S remélem elég erőt adtam ahhoz, hogy kibírd,
A következő találkozásig. S hogy végre kivívd,
Ami nekem nem sikerült: elmenni hozzád,
Végre, ami sajnos még csak egy ábránd.
/2004. 11. 08./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr56135328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása