Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Születésnap

Singapur 2010.02.09. 11:36

Nincs harag, nincs bánat,
Emléked szívembe zártad.
Nem tépi ki őket onnan senki,
Megtanítottak emlékezni.
Emlékezni egy olyan fiúra,
Ki régen a szívem megdobbantotta.
Most más szív dobog érte,
Csak nehogy ezt is elveszítse.
Szívemet én is másnak adtam,
Kiben a Szerelemre rátaláltam.
Remélem boldog, hisz én is az vagyok,
Megváltozott, de bele nem szólhatok.
Csak egy dolog zavar igazából,
Miért kerül, miért dob el magától?
Mert ő kérte még: a szakítás ne
Menjen a család kárára. De
Pont ő az, ki ezt teszi,
Pedig nem sokszor tudnánk találkozni.
De mindegy. Te döntöttél így, ezt is elfogadom,
Emléked szívemben tartogatom.

Legyen szép minden napod,
Kívánok boldog születésnapot!
/ 2005. 04. 19./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr996135306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása