Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Volt

Singapur 2010.02.09. 11:31

Volt, hogy azt hittem, mindennek vége,
Volt, hogy nem tudtam, mit tegyek Érte.
Volt, hogy féltem: elveszítem örökre,
Tudtam: nincs élet nélküle.

Volt, hogy mindketten akartuk,
Volt, hogy mégis elváltunk.
Volt, hogy egyszer döntöttünk,
Legyen örök a szerelmünk.

Volt, hogy nem engedtelek el,
Volt, hogy küzdöttem a könnyekkel,
Volt, hogy nagyon vártam rá,
Mert csak Ő tehet boldoggá.

Volt, hogy szomorú voltam,
Volt, hogy nélküle sokat sírtam,
Volt, hogy fájt, ha nincs velem,
Mit Tőle kaptam: IGAZ SZERELEM.

Volt, hogy mindentől megóvott,
Volt, hogy magához szorított,
Volt, hogy csak nézett szótlan,
Az érzés elmondhatatlan.

Volt, hogy ragaszkodtam hozzá,
Volt, hogy nem láttam soká,
Volt, hogy egy szót sem szóltam
Így is értett, mindig tudtam.

Volt, hogy gyönyörű volt minden,
Volt, hogy lázban égett egész énem,
Volt, hogy együtt repültünk az égig,
Boldogok voltunk mindvégig.
/2005. 03. 22./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr866135308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása