Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Volt egy álmom

Singapur 2010.02.09. 10:29

Volt egy álmom. Rólad szólt.
Álmomban még hétfő volt.
Ott álltál a tömeg közepén,
Mindenki Téged ünnepelt, kivéve én.
Csak ültem és nem szóltam,
Ha rám néztél, félve mosolyogtam.
Neked fontos ez a nap, ezt biztosan tudtam,
Elrontani nem akartam, inkább hazudtam.
Hazudtam, hogy nem fáj már semmi,
Szívemen a seb már kész behegedni.
Hazudtam, hogy nem szeretlek már,
Hogy szívem Téged vissz nem vár.
A válasszal kicsit megzavartalak,
Nem hitted, hogy hamar feledni tudlak.
Pedig nem így volt, de elhitettem veled,
Hisz azt hittem nem érdekel ez már téged.
Így volt-e, vagy nem, most már nem érdekel,
Az a baj, hogy szívem Téged nem enged el.
Az álomnak itt hírtelen vége lett,
Ami vérző szívemnek nagyon jót tett.
/2004. 04. 19./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr976135320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása