Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Egy fénykép

Singapur 2011.10.11. 22:38

Hirtelen tört rám egy emlék,
szívemet újra ízekre szedte szét.
Fájdalom járta át a testem,
sírva fakadt szívem-lelkem.

Csak nézem a képet, melyről ő mosolyog rám,
szemével mint röntgen úgy lát rajtam át,
megtalálta azt az elrejtett helyet, ahol
az iránta lángoló érzelmek máglyája honol.

Csak nézem és nem értem, miért sírok,
miért fáj, ha ránézek és rágondolok.
A fényképen olyan, mintha előttem állna,
és elképzelem, ahogy nevem kiáltja.

Felém nyújtja karját, maga mellé húz,
átölelem és az összes fájdalom eltűnik,
rám mosolyog, bennem tűzvihar dúl,
érzem még az idő is megmerevedik.

Nem értem, nem tudom mi ez, de mindegy,
nem érdekel, mert érintéséért éget a vágy,
egy szaváért odaadnám a világ kincsét,
mosolyáért, azért nem létezik földi érték.

Éget, összerántja a gyomrom a fájdalom,
mert rég nem vagyok az életed része, tudom.
Se mint barát, s nem vagyok tiltott szerelem,
de úgy kínoz, mint ha elégnék elevenen.

2011.10.10. Tamás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr186135294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása