Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Miért

Singapur 2010.02.05. 19:33

Miért mondtad azt, én olyan vagyok neked,
Mint fagyott magnak az enyhe kikelet.
Miért hazudtad azt, én vagyok az életed,
Ha elhagylak, nincs miért élned.
Miért ámítottál azzal, hogy szeretsz,
Mindig vigyázol rám, dédelgetsz.
Miért írtad nekem szerelmes levélben,
Mindig velem leszel bánatban, szeretetben.
Miért, miért kellett elhinnem nekem,
Mi mindent megtennél értem.
Miért súgtad halkan a fülembe,
Te vagy a legfontosabb az életembe.
Miért mondtad nap, mint nap,
Nem lehetsz már boldogabb.
Miért kellett neked találkoznod velem,
Hogy pokollá tedd az életem?
Miért nem veszed már észre?
El kell menned végre.
/2003./

Címkék: fájdalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr746135362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása