Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Elmondom

Singapur 2010.02.08. 22:25

A nap minden percében arra vágyom,
Hogy Veled legyek újra, ölelve egymást az ágyon.
Ahogy telik az idő, egyre nehezebb elviselem,
Hogy nem lehetünk együtt.
Nagyon vágyom Rád: Szerelmem.
Nagyon hiányzik a pillantásod, az érintésed,
Hiányzik az ölelésed, az egész éned.
Ha nem vagy velem, nem vagyok én már semmi sem.
Elvitted egy részem, s ez a rész nélkül nem teljes az életem.
De valamit itt hagytál nekem,
Mi nem más, mint a szerelem.
Hiányzol, de nem is oly távol van az a perc,
Mikor újra láthatlak, mikor elmondhatom,mennyire kellesz..
Elmondom Neked, mennyire vártalak,
Elmondom, hogy mindenhol Téged látlak.
Várlak,mint fagyott föld az enyhülést hozó tavaszt,
Így várlak, hisz a tavasz melege a fákon rügyet fakaszt.
Várlak, mint lány régen látott, messziről jött szerelmét,
Így várlak, hisz átkarolja a szerelmes féltett kedvesét.
Elmondom Neked, mennyire szeretlek,
Elmondom, hogy csakis érted élek.
Szeretlek, mert Te vagy a világon az a férfi,
Ki viszont tud engem őszintén szeretni.
Nagyon szeretlek, mert meg tudsz engem érteni,
Így szeretlek, s nem volt nekem ilyen még soha senki!
/2004. 10. 12./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr236135330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása