Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Egy pillanat

Singapur 2010.02.09. 11:37

Lehull egy esőcsepp, s hangtalan
Szétrobban az aszfalton alaktalan.
Eggyé válik a vízzel, s teszi azt,
Egy gyorsan múló, röpke pillanat alatt.

Egy röpke pillanatnyi idő,
Míg egy arra tévedő piciny szellő
Gyengéden simítja arcod. Oly boldog szívem,
Édesem, nekem Te vagy a Minden.

Egy pillanat mily kicsiny tartam,
Míg egy szót a szívedhez súgtam,
Míg a hajamat kibontottam,
Míg az ajkaidat forrón csókoltam.

Egy pillanatig tartott a félelem,
Mert féltettem kicsi szívem,
Mert nagyon kétségbe estem,
Mert hírtelen jött, s megijedtem.

Egy pillanatig hittem el,
Szíved tele reménnyel,
Éledező szenvedéllyel,
Féltéssel és szerelemmel.

Egy pillanatig hittem azt,
Lelkemnek Te adhatsz vigaszt,
Mellettem mindig kitartasz,
Mit irántad érzek: igaz.

A következő pillanatban,
Mindezt biztosan tudtam,
Átöleltem, megcsókoltam,
Akkor már az övé voltam.

Egy pillanat alatt történt minden,
Ezt a pillanatot mindig átélem.
Együtt vagyunk, ő az életem,
Egy a fontos: az igaz szerelem.
/2005. 05. 04./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr426135305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása