Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Szeretem őt

Singapur 2011.02.13. 15:24

Péntek este van, és rajtunk jár az agyam,
egy kérdés foglakoztat: jól választottam?
De eszem helyett a szívem válaszol:
igen, szerelmünk tüze szikrázva lángol.
Megnevettet, és vigyáz rám, szeret,
boldogan töltjük az értékes perceket.
Nem tudnám mással elképzelni az életem,
hogy más ölel át, más fogja a kezem, nem.
Szeretjük egymást, együtt tervezünk,
együtt sírunk és együtt is nevetünk.
Így jó és vele vagyok boldog, önmagam,
ilyennek szeret, és ez pótolhatatlan.
Szeretem, ahogy rám néz és mosoly csillan
az arcán, még a szeme is nevet, tűz lobban,
én pedig elevenen égek el a boldogságban,
és ezt akarom minden nap, egyre jobban.
/2011. 02. 11./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr346135299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása