Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

Éjszaka

Singapur 2012.05.02. 15:20

Miközben futva menekültem,
hirtelen kinyitottam a szemem.
Több, lassan elmúlt másodperc után
eszméltem rá, hogy egy álom volt csupán.
Kifújtam a tüdőmben rekedt levegőt,
felkeltem és megigazítottam a lepedőt.
Mielőtt visszafeküdtem volna,
álltam, a sötétséget mereven bámulva.
Nem láttam el messze és a szoba is
ismerős volt, itt lakom most, kis
eltérés adódik csak, de lényegtelen,
percekig hallgatok néma csendben.
Lassan térek vissza a valóságba,
s visszafekszem a már kihűlt ágyba.
/2010.09.02./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr516135284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása