Életem versei

Az irományok mind a saját szerzeményeim: gondolataim, emlékeim, álmaim, vágyaim, érzéseim szavakba öntve.

Friss topikok

Címkék

álom (7) boldogság (8) cél (1) csoda (1) csók (3) döbbenet (1) egyperces (3) fájdalom (6) felejtés (1) félelem (2) gondolat (1) hit (1) iskola (4) magyar (1) matek (1) mosoly (3) nyár (3) perc (1) remény (2) sajnálom (1) sírás (2) szakítás (5) szeretet (4) szeretlek (13) szomorú (4) tavasz (1) virág (1) Címkefelhő

HTML

A szoba-pók

Singapur 2012.05.08. 19:42

Szép, tavaszi nap volt. A nap melegen sütött, ezért kitártam az ablakot. Ahogy ott nézelődtem és melegedtem, egyszer csak észre vettem egy kis barna pókot, aki épp a hálóját készült megszőni az ablakom sarkába. Olyan kicsi volt, hogy alig láttam, de elszántan húzta a fonalakat, egyre többet. Apró termete miatt férhetett át szúnyoghálóm (igencsak és) ugyancsak apró lyukacskáinak egyikén.
Mivel nem igazán szeretem a pókokat és azért is, mert az ablakomra erősített háló miatt az étkezésre szánt bogarak nem jutottak volna a csapdájába, egyszerűen kilakoltattam a szobámból.
De nem gonosz és kegyetlen módon. Nem nyomtam agyon és nem is szippantottam fel a porszívóval. Ehelyett hagytam, hogy az ujjamra másszon, és kivittem az erkélyre, ahol az egyik virágosládára engedtem. Innen szabadon távozhat fonala segítségével, vagy ott maradhat, hátha sikerült elkapnia néhány rovart – gondoltam.
A kis nyolclábú egy szempillantás alatt eltűnt a virágok között. Soha többé nem láttam. De amikor az eszembe jut, azt képzelem: jobb élete van, mint a szobámban, ahol éhezett volna. S talán már nagyra nőtt és megvédi magát. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myworks.blog.hu/api/trackback/id/tr726135279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása